Opracowanie programu szkoleń zewnętrznych realizowanych dla przedsiębiorstw
Tematyka obejmując szkolenia m. in.:
Rola i zadania wewnętrznych public relations. Działania w zakresie komunikacji wewnętrznej jako wsparcie dla zmian zachodzących w przedsiębiorstwie, organizacji i instytucji;
Bariery i konflikty w komunikacji wewnątrz organizacji;
Kluczowe elementy zarządzania personelem;
Kierownik i jego podwładni, role, zadania;
Procedura postępowania w sytuacjach kryzysowych;
Lepiej, sprawniej efektywniej, czyli co jeszcze można zrobić by osiągać większe sukcesy? Priorytety i hierarchia wartości osobistych oraz w organizacji;
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, instytucji i organizacji na rynku oraz ich wizualnej tożsamości (Corporate Identity i Corporate Design);
Trening umiejętności sprawnego realizowania działalności public relations w przedsiębiorstwach;
Analiza oraz trening sprzedaży swoich produktów,
Zwiększenie poczucia integracji z grupą i firmą;
Zwiększenie skuteczności osobistej w zarządzaniu i kierowaniu;
Zarządzanie zasobami ludzkimi;
CSR- Społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu;
Innowacje społeczne;
Szkolenia z obszaru BHP;
Technologia produkcji;
Innowacje techniczne;
Ochrona własności intelektualnej, zgłoszenie, patent, wzór przemysłowy, wzór użytkowy
Grafika komputerowa- programy, Programy do symulacji procesów technologicznych (program Ansys, Cadmould, i inne);
Ochrona środowiska- wdrażania norm i systemów z zakresu ekologii;
Aspekty prawne prowadzonej działalności oraz ochrona własności intelektualnej i inne.